niedziela, 10 września 2017

Brown nails - Golden Rose wow!

Hej :) Troche mnie nie było na blogu ale pojawiam się na Instagramie w miarę często więc zapraszam. Kochani powody mojej nieobecności są wytłumaczalne... Leżę z brzuszkiem w szpitalu i narazie nie wiem ile poleżę... Skruciła  mi się szyjka i dla bezpieczeństwa muszę poleżeć. Rodzić jeszcze nie zamierzam dopiero 30 tydzień ☺



Brązowe paznokcie uwielbiam :) noszę je nie tylko jesienią ale przez cały rok :) na dłoniach, na stopach :) Uważam, że ten kolor jest klasyczny i elegancki. Dziś pokażę lakier z Golden Rose z serii WOW! 





numer lakieru to: 45
pojemność: 6 ml
cena: 3,90 zł
dostępny: w punktach Golden Rose lub online :) choć teraz widziałam, że na stronie golden rose już go nie ma :( 


Opakowanie małe ale ja wolę takie bo szybciej się zużywają. Mały pędzelek ale sztywny w miarę i nie jest zbity co najważniejsze, bo czasem jak się trafi wąski pędzelek to nerwicy można dostać zanim się pokryje całą płytkę :D tak więc ten pędzelek jest ok. jeden wystający włos , który w niczym mi nie przeszkadza ale ciągle zapominam go obciąć :)


Konsystencja idealna, nie ścieka , nie smuży. 2 warstwy w zupełności wystarczą by płytka była ładnie pokryta. Zapach delikatniejszy niż typowe lakiery. Czas schnięcia szybki, nie odgniata się nic na paznokciach po wyschnięciu. Co do trwałości na moich paznokciach wytrzymuje 4 dni!!!!

Kocham tego małego lakierka :D





ktoś zna? ktoś ma? :)



21 komentarzy:

  1. lubię lakiery z Golden Rose, ale akurat za brązowymi kolorami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolor na zbliżającą się jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek, też wolę małe lakiery, dzięki temu można je zużyć do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lakiery z Golden rose! ;) a ten kolorek wygląda naprawdę pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brązy przestały mi się podobać ostatnio u mnie tylko niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki kolorek lubię <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie jestem przekonana do brązowego koloru na paznokciach ale u Ciebie wygląda świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedziałabym, że jest to prawdziwie biznesowy kolor do jakiejś ciekawej spódnicy, czy sukienki. Myślę, że każda bizneswoman chciałaby takowy posiadać w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)